Als je de apps verwijderd uit je ipod maar nog op de computer laat, gaan dan je scores weg?

Als ik bij Apparaten op mijn iPod Touch 4g klik, kom ik bij bovenin te klikken op Apps bij al mijn apps. Nou kan je ze aanklikken als je ze in je iPod wil staan. Maar als ze ik ze uitvink, en later weer aanvink, heb ik dan nog al mijn scores? moet ik dan weer helemaal opnieuw beginnen of kan ik gewoon weer doorgaan als hoe ik begon?

Toegevoegd na 23 seconden:
Ik heb het natuurlijk over iTunes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Bij de meeste spellen zijn dan je scores weg, maar als je even een gamecenter account aan maakt gaan je worden je scores onthouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent dan al je scores kwijt. Hij is dan eigenlijk verwijderd van je iPod, maar niet van de PC. Als je hem dan weer terugzet naar je iPod, ben je je scores kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet noodzakelijkerwijs. als je een totaalbackup van je ipod hebt gemaakt en je zet je backup terug dan staan je scores op de hoogte die je op het moment van de backup had.