Wat is er mis met mijn Acer Webcam?

Ik heb een Acer Aspire 5542 met een Acer Crystal Eye Webcam.
Sinds kort krijg ik de volgende melding:
Camera is not installed or camera is occupied by another user.
Wat wil dit zeggen? En nog belangrijker, Hoe verhelp ik dit?
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

het lijkt er dan wel op dat jij je progamma van je webcam hebt verwijderd.
ik zou terug naar de winkel gaan want dit is echt niet goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe krijg ik dit programma terug?
Mn laptop komt van bol.com dus dan moet ik hem opsturen en daar heb ik geen zin in.
je bent vast de driver van de webcam kwijt
of hebt meerdere windows gebruikers op je pc en 2 msn account en wissel je van gebruiker zonder dat je de ander gebruiker uitlogt ? vandaar de melding dat ie door een ander gebruiker bezet is
lijkt me raar maar log dan uit om msn aan 1 kant
ik heb het nooit zien gebeuren.

ik denk dat je de driver even opnieuw moet installeren
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar download ik de driver? Link aub
capthavoc
12 jaar geleden
http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/home even via het download drivers linkje
en het menu verder volgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt!