is dit systeem geschikt voor gamen?

NVIDIA Geforce GTX560
processor: i7-2600
8gb werkgeheugen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kun je een aardig spelletje mee spelen ja.

Antwoorden (2)

NVIDIA GeForce is het beste systeem om mee te gamen. Geen probleem dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jazeker is dit systeem geschikt om te gamen. Echter grote spelletjes zoals world of warcraft om die helemaal stotterloos te spelen kun je er wat extra werkgeheugen in prikken. Als je er 4 gb extra werkgeheugen in doet is je systeem nog sneller. zorg er wel voor dat je besturingsysteem en je drivers voor je videokaart optimaal zijn door het regelmatig te updaten. let op: anti virus programmaas kunnen je computer flink trager maken. stel die in op low priority scan dan maakt het programma minder gebruik van beschikbare resources en zullen spelletjes ook sneller draaien.