Ik wil op mijn pc werkgeheugen toevoegen en de videokaart upgraden, hoe pak ik dit aan?

De vraag lijkt me vrij duidelijk, graag een soort stappenplan, ik heb geen idee waar ik het kan kopen en waar ik dan op moet letten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Wat je het beste kan doen is met een programma zoals everest of PC wizard even een overzicht van de specificaties van je PC uitprinten en die meenemen naar een goede(!) computerwinkel gaan (dus niet de pc afdeling in een hema) en ze die lijst laten zien... Als het goed is kunnen ze precies zien wat er in jou PC past, en wat je nu al hebt... (en als het niet werkt zijn ze volgens mij verplicht om de artikelen weer in te nemen en je geld terug te geven, omdat zei jou verteld hebben dat het moet werken)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je begint met een overzichtje te maken.

Hier staat hoe dat kan.
http://pchelper.nl/hardware-kennisdatabase-72/wat-te-doen-bij-een-vermoedelijk-hardware-56052/

Dan kun je zo'n overzichtje posten op zo'n forum als ook van bovenstaande linkje. Daar kan men dan gedetailleerd op in gaan. Deze site is daar eerlijk gezegd niet zo'n geweldige plek voor.