Ik heb een Canon MV550 en een Firewire kabel. Op m'n vorige pc had ik een FireWire ingang, maar nu op m'n nieuwe pc niet, wat nu?

Bestaat er een adapter of zo van de Firewire nar usb aansluiting?

Weet jij het antwoord?

/2500

Her en der even rondkijkend lees ik dat usb en firewire verschillende voltages kennen. waardoor een dergelijk verloop nogal eens resulteert in verbrandde poorten. De kabels zijn overigens wel te koop maar het gebruik ervan wordt sterk afgeraden. Wat ik aan kabels zo snel tegenkom wordt ook niet in Nederland verkocht, Voor ongeveer 30 euro koop je een firewire insteekkaart die je in je computer kan inbouwen. Een veel veiliger en betrouwbaarder oplossing. http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flNlc3Npb249UDkwX05MX0IyQzpDX0FHQVRFMTI6MDAwMC4wMGIzLmU5M2VlYThiJn5odHRwX2NvbnRlbnRfY2hhcnNldD1pc28tODg1OS0xJn5TdGF0ZT03NjE4Mjg5NjI=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&mfhelp=&p_selected_area=%24ROOT&p_selected_area_fh=&perform_special_action=&glb_user_js=Y&shop=NL2&vgl_artikel_in_index=&product_show_id=&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&s_haupt_kategorie=&p_searchstring=usb+firewire&p_searchstring_artnr=&p_searchstring_manufac_artnr=&p_search_category=alle&fh_directcall=&r3_matn=&insert_kz=&gvlon=&area_s_url=&brand=&amount=&new_item_quantity=&area_url=&direkt_aufriss_area=&p_countdown=&p_80=&p_80_category=&p_80_article=&p_next_template_after_login=&mindestbestellwert=&login=&password=&bpemail=&bpid=&url=&show_wk=&use_search=3&p_back_template=&template=&kat_save=&updatestr=&vgl_artikel_in_vgl=&titel=&darsteller=®isseur=&anbieter=&genre=&fsk=&jahr=&jahr2=&dvd_error=X&dvd_empty_error=X&dvd_year_error=&call_dvd=&kna_news=&p_status_scenario=&documentselector=&aktiv=&gewinnspiel=&adcampaign=&gclid=&p_load_area=$ROOT&p_artikelbilder_mode=&p_sortopt=&page=&p_catalog_max_results=20 Sorry voor de wat lange link :-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100