Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verbind ik mijn computer met mijn draadloze router?

De draadloze router staat beneden (BG) en de computer boven (1e etage), maar ik kan geen kabel leggen.

Wat kan ik het beste kopen?

USB of een kaart?

En welke?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
976

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik denk dat je het beste een USB kunt kopen. Maar ik weet niet wat je bedoelt met een kaart. Zelf heb ik een laptop boven staan met draadloos ingebouwd, werkt prima... maar een kabel blijft eigenlijk veel sneller.

Toegevoegd na 4 uur:
Een USB is idd wel handig, maar traag. Sitecom is een goed merk om die dingen te kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gok dat je voor wifi bedoelt. Het makkelijkst lijkt me USB. Die kan je ook nog voor je volgende computer of laptop gebruiken zonder moeilijk inbouwen/uitbouwen etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kaarten hebben vaak een dubbele antenne en kunnen, vooral bij een wat zwakker signaal (betonvloeren!) een beter resultaat opleveren (snellere verbinding)
een usb dingetje is veel makkelijker omdat de kast dan niet open hoeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een paar dagen een wireless USB adapter gekocht. die heeft een snelheid van 300Mbps en werkt uistekend. van het merk sitecom bij de mediamarkt, voor maar 15 euro. je krijgt er software bij en is snel en gemakkelijk geinstalleerd. en heb goede verbinding met de router beneden want ik zit boven. dus dat is een goede optie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding