Hoe herstel ik mijn toetsenbord?

Sinds vanmorgen doet mijn toetsenbord raar. Als ik op sommige tekens druk zie ik heel wat anders. De 'n' wordt bijvoorbeeld 'mn67'. De '4' wordt 'vb54' enzovoorts. Pijltje naar rechts sluit mijn pc af en pijltje naar links pauseert mijn muziek. Is dit een virus, systeemfout of ligt het aan mijn toetsenbord? Met Windows schermtoetsenbord heb ik er geen last van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe heb je dit dan kunnen typen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Windows schermtoetsenbord heb ik er geen last van.

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat je per ongeluk de landinstellingen hebt veranderd. Probeer eens op CRTL+SHIFT te drukken. Grote kans dat het dan weer normaal werkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vermoed dat je bios van je toetsenbord de geest heeft gegeven ? ik vermoed dat hij computer codetaal spuit
even ander toetsenbord proberen ?
capthavoc