Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik een mijn eos 550d camera linken met de computer?

hallo allemaal, ik wil graag mijn canon eos 550d camera linken met mijn laptop. dit kan ook, maar nu komt het moeilijke. ik zou graag mijn camera tegelijkertijd willen gebruiken, dus het beeld van de camera op mijn laptop zien en eventueel bewerken, is dit mogelijk? zoja, doe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit zou mogelijk moeten zijn via de hdmi-output. Dmv een hdmi-kabel aan te sluiten op je laptop dus.

HDMI output. The Canon T2i (550D) also upgrades the HDMI high-definition video output connectivity of the T1i, adding Consumer Electronics Control (HDMI-CEC) compatibility. In layman's terms, this allows you to use your compatible high-def display's remote control to operate certain camera functions via the same cable through which the video signal is passed. Functions that can be controlled from the TV remote include single image playback, index display, shooting info display, image rotation, slide show, and movie playback.

http://www.imaging-resource.com/PRODS/T2I/T2IA.HTM
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding