wat is de goedkoopste laptop waarop je de games van nu kan spelen?

Dus niet een speciale game laptop want die zijn over het algemeen heel erg duur. Een normaale laptop die games zoals battlefield en call of duty aan kan op een lage resolutie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Er zijn bepaalde entertainment laptops op de markt, welke niet specifiek bedoeld zijn voor games (voornamelijk ook voor foto's en video's).
Beter dan de algemene goedkope laptops.
Persoonlijk heb ik wel goede ervaring met Lenovo (vroeger IBM) Ideapad. Maar beter dan ik heb gedaan is het vooral aan te raden te kijken naar de video kaart.
Veel laptops hebben een geintegreerde, niet vervangbare videokaart en voor games van nu kan je het beste een laptop zoeken met nVidia Geforce GX485M of hoger.
Ikzelf zit momenteel met een Intel GMA, waarop ik niet eens Final Fantasy kan spelen.

Succes in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een sony vaio waar ik prima op kan gamen.
Kosten via marktplaats niet zo heel duur, wel even nagaan hoeveel geheugen etc. die laptop dan heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou niet lager gaan dan een Geforce GT 555M, de MSI in de link heeft er een en kost 750 euro. BF3 is dan op 30 FPS gemiddeld te spelen met medium settings. (zie bron). Als je goedkoper wil kom je op een GT540 M uit. Check eerst de bron of deze aan je verwachtingen voldoet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De games van nu? Moet je toch flink in de buidel tasten voor een redelijke performance, soms "vallen" er zo maar dingen van de vrachtwagen.... dat is de goedkoopste oplossing, MAAR vergeet de veilings sites niet! soms tot 70% korting