Zie link en start het filmpje. (het is een soort snot in een bekertje. Ik heb het indertijd gekocht bij Blokker)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik maak me laptop altijd schoon met monster screenclean en is me laptop weer blinkend schoon. het scherm en de buitenkant doe ik er altijd mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je scherm, maar ook de rest je laptop, maak je prima schoon met een zachte doek en tft cleaner, te koop bij de computerspeciaalzaak. Stickers en hun resten op je laptop verwijder je met stickerverwijderaar, verkrijgbaar bij de bouwmarkt. Let wel op dat deze geen kunststoffen aantast, probeer eerst een klein stukje aan de onderkant en wacht enkele dagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tft cleaner is inderdaad goed. Sinds ik met computers ben begonnen, ruim 35 jaar geleden, gebruik ik altijd eens per week de stofzuiger met het kleine ronde borsteltje. Werkt perfect om kruimels, stof, enz., van de toetsen te halen. Ook stof op de monitor en in de ventilatieopeningen haal ik daar mee weg.