Hoe kan ik snel mijn toetsenbord uitschakelen?

Als ik huiswerk maak, is er vaak op mijn bureau maar weinig plek, daarom ligt mijn tekstboek vaak op mijn toetsenbord, terwijl mijn pc nog aan is. Het gevolg hiervan is dat er vaak toetsen worden ingedrukt. Op mijn muis (RAT 7) kan ik macro's instellen. Ik vroeg mij dus af of ik aan de hand van bijvoorbeeld mijn muis, mijn toestenbord tijdelijk kan uitschakelen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
7.1K

Het beste antwoord

Het uitschakelen van het toetsenbord in windows via devicemanager is geen optie.
Wat wel kan is de PC te blokkeren via Ctrl-alt-delt en dan te kiezen voor Computer vergrendelen. Waarbij de vergrendeling een muis beweging is.

Wat welk kan is om te schakelen naar een toetsenbord indeling waar alle toetsen een onschuldige reactie geven.