Ik heb een TP Link TL-WR941ND. Ik heb maar geen Internet toegang! Hoe kan dit?

Ik heb wel de WAN aangesloten. Mijn TP Link TL-WR941ND staat met UTP kabel aangesloten op mijn Linksys.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je probeert een router op een router aan te sluiten.
Dat is geen goed idee, je netwerkje mag slechts één router bevatten. Als je alleen het wireless gedeelte van je TP link wilt gebruiken, zul je op dat ding DHCP moeten uitzetten, een vast IP-nummer moeten gebruiken en alleen de LAN aansluitingen moeten gebruiken.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook mijn conclusie
+-je