In welk jaar koop ik in de winkel een harde schijf met 1 YB geheugencapaciteit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (6)

Over een jaar of 15.
De Yobibyte veel later.
AWM
14 jaar geleden
Google kan niets vinden, zijn er überhaupt al 1 YB schijven?

Toegevoegd na 2 minuten:
Wacht, vraag verkeerd gelezen.

Over een hele tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Nee, 2 TB zijn de grootste op dit moment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh crap, vraag verkeerd gelezen. Dacht dat hij vroeg in welke winkel hij het kon kopen -_-
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
YB is een 1 biljoen TB.
Over 5 jaar...zal dan wel solidstate zijn verwacht ik...en zal iets van doen hebben met organisch materiaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
SSD (solid state drive) zal alle HDD schijven met ronddraaiende disc vervangen ze gaan nu al sommige laptops tot 256GB de laptops starten ongeveer 2 keer zo snel op hdd is een beetje voorbij omdat dit boven de 2TB al langzaam begint te worden omdat het lang duurt voordat alles gelezen is op de schijf bij 1 Yottabyte is dit helemaal verschrikkelijk en onnodig veel geheugen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zodra de bandbreedte op internet voldoende groot is zal niemand meer hele grote harde schijven zelf kopen. Dan is opslag in de cloud even snel en veiliger dan thuis. En goedkoper door schaalvoordelen.