problemen met rechter joystick fifa 2011?

Ik heb op internet trucjes gezien voor de pc, en wil die toepassen maar wanner ik met mijn rainbow joystick met de rechter stick + L2 ofzo ingedrukt houd, en met de rechter stick een kant op wijs schiet de bal ineens weg, hulp aub?

Toegevoegd na 5 minuten:
dat draaien werkt niet want dan lobt die speler de bal,
volgensmij zijn de joystick instellingen verkeerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Je moet l2 inhouden en dan met je rechter stick een beweging maken. Bv een rondje voor de 'zidane'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet de trick uit stilstaande positie doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook lopent een trick doen
Je moet met truckjes altijd L2 indrukken, anders speelt hij de bal ver voor zich uit, met L2 doe je truckjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij vergeet je om R2 los te laten. Je moet ALLEEN L2 en rechter joystick.