Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is herstelt! hoe kom ik hier van af?

Ik heb het volgende probleem! Ik had eerst een Nvidea geforce 9500GT werkte altijd perfect. Ik heb deze kaart vervangen voor een Nvidia Geforce 275GTX. Op het moment dat ik de drivers voor deze kaart ging installeren ging het mis. Mijn beeld loopt elke keer vast of hij valt uit. ook krijg knippert mijn beeld soms even zwart en krijg ik de volgende melding "stuurprogramma nvlddmkm reageert niet meer en is hersteld" ook krijg ik nu regelmatig "Blue Screens of death" met onderaan het bestand nvlddmkm.sys! Nu dacht ik dat dit misschien lag aan de videokaart maar dit was niet zo want hij deed het op een andere pc namelijk perfect. Ook de voeding kan het niet zijn want ik heb een 700 watt voeding. Kabels alles zitten er goed in. Heb al meer dan 20 verschillende drivers geprobeerd dit maakt allemaal geen verschil. Ook al memtest gedaan bios geupdate. ook heb ik alle nieuwe drivers van moederbord, geluidskaart etc. Ik ben nu echt ten einde raad. Heb alles al geprobeerd zelfs al is windows opnieuw geInstalleerd. Degende die me hier mee kan helpen maakt me echt super blij

Videokaart=Nvidia Geforce 275GTX
Besturingssystem= Windows 7 (64 bit)
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8200 @ 2.33GHz
RAM= 4gig

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Blue screens? Alle stuurprogramma's opnieuw geinstalleerd?
Als laatste hoop zou je Windows opnieuw kunnen installeren maar dit riekt toch naar kortsluiting in één van die vele transistors van het moederbord. Probeer je vorige kaartje er eens terug in te stoppen?
Gelukkig zijn moederborden niet het kostbaarste onderdeel.

Toegevoegd na 1 minuut:
En natuurlijk heel het internet afstropen naar oplossingen. 'problem drivers Geforce 275GTX nvlddmkm.sys' dat soort googles