kan ik met deze hard ware, hard core gamen? ZIE de bijlage

zie bijlage

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Nee, lang niet. Redelijk game misschien wel maar hardcore game echt niet.

Wil je hardcore kunnen game dan heb je ongeveer een systeem nodig wat hier op lijkt:

Processor:

Intel® Core™ i7-2600 (6 MB cache) Quad Core Processor met overclocked Turbo Boost naar 3,9 GHz

Besturingssysteem:

Windows® 7 Home Premium, 64-bits

Geheugen:

8GB3 Dual Channel DDR3 SDRAM at 1333MHz

Harde schijf:

500 GB2 SATA harde schijf ( rpm) (7200 rpm)

Videokaart:

1.25GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GTX 560 TI

Optisch station:

24x dvd+/-rw-station (lezen/schrijven)

Dan heb je pas een goed systeem!

Toegevoegd na 1 minuut:
Dan ben je zo rond de +- 1000 euries kwijt.

Toegevoegd na 12 minuten:
Het bovenste genoemde systeem is heel erg harcore, tuurlijk heb je ook nog andere en goedkopere systemen waarmee je redelijk TOT hardcore mee kunt gamen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar mijn mening is een playstation 3 beter kwa value als je iets onder de 500 euro zoekt. Vanaf 1000 euro wordt het op PC inderdaad echt vet. Jammer dat je dan alleen al je spellen moet kopen.