Hoe gebruik ik de ingebouwde webcam op mijn laptop?

Vroeger kon ik zo een foto maken of een filmpje maken met mijn laptop maar nadat ik hem heb geupdate kon dat niet meer. Weten jullie of er ergens een gratis progamma is of dat er een progamma op mijn laptop moet staan die ik daarvoor kan gebruiken. p.s. Het is geen Apple computer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
capthavoc
12 jaar geleden
Vraag is even wat bedoel je met geupdate ?
windows update ?
of heb je een andere versie windows op ?

Antwoorden (1)

Cameroid.com
Let wel op: je moet na het maken van een foto de foto opslaan EN openen, dan pas heb je hem en staat ie bij je downloads.
Cameroid heeft trouwens ook leuke effecten:)