ik heb een oude DVD drive, kan ik die in mn nieuwe pc zetten? of is die te groot? hij is ongeveer 6 jaar oud

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

dvdspeler hebben allemaal standaard maten als het om inbouw pc modellen gaat
ÏDE dvd speler zijn meestal iets dieper dan SATA maar dat zou verder niet uit moeten maken
capthavoc
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
oude schijven kun je zeker nog als extra data schijf gebruiken geen probleem maar ik zou ze niet graag als werkschijf gebruiken als je sata tot beschikking hebt