Intern geheugen uitbreiden, welk type/merk moet ik nemen?

Nu heb ik het merk Nanya Technology met de volgende specificaties:
DDR DIMM, 512MB, PC3200, Unbuffered, Non-ECC

De fabrikantcode hiervan is: NT512D64S8HC0G-5T
Dit stond erbij: PC32004-30331

Moet ik nu per se hetzelfde merk erbij doen? Of kan ik er ook één van een ander merk erbij doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Je kunt er een ander merk naast gebruiken, mits de specificaties gelijk zijn. VIa onderstaande site kun je bij 'speichersuche' het juiste type geheugen voor jouw pc vinden.
paulus811
12 jaar geleden
download - PC WIZARD
dan kan je zien welk type geheugen je hebt,altijd zelfde type bijplaatsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook een ouwe pc (DDR1) en daar kan ik gewoon al het DDR geheugen in stoppen wat ik kan vinden, ik denk dat dat bij jou ook werkt. Maar je moet wel DDR1 kopen en opletten of je os 32 of 64 bit is want 32 leest volgens mij tot 3,5 gig geheugen.

Succes!