Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo, ik heb een vraag, ik ben op zoek naar een laptop voor gamen?

alleen zit ik met een klein probleem, ik snap niet hoe ik het moet berekenen als er in de laptop een i7 processor zit met 2.0ghz quad core.. kan ik dat bij elkaar op tellen bijvoorbeeld dat ik totaal 8 ghz heb? en als een spel 4 ghz nodig heeft om te draaien, word dat ook verdeelt over de processors of kan die laptop dat niet aan? groeten!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
556

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bij mycom kan je gaming invullen bij je wensen. Dan komen er de geschikte labtops naar boven. Mischien kan het je helpen bij de keuze.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als antwoord op je Ghz vraag: vaak staat er ook een processortype bij, dus bijvoorbeeld Dual core met totaal vermogen van 4Ghz (hoewel 2+2 Ghz niet uitkomt op 4, maar dat is een ander verhaal). ook draaien moderne processoren niet meer op de 4Ghz, de meeste zitten tussen de 2 en 3, met enkele uitschieters. die 4Ghz is daarom waarschijnlijk een totaal van je CPU's, gezien ik nog nooit een spel ben tegen gekomen waarop elke CPU minimaal 4Ghz moet draaien. Met die i7 procesoor hoef je je nergens zorgen om te maken, de i7 zit momenteel boven alle eisen voor spellen. Wel is het zo dat je voor spellen beter een desktop kunt kopen, anders raad ik ASUS of Alienware aan als merk, welke beide altijd zeer goede prestaties hebben voor spellen. Alienware is een gamers laptop en asus heeft ook zijn variant hier op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding