Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn pc opstarten als de USB adaptor voor draadloos netwerk is ingeplugd in mijn pc.?

Mijn pc start niet op als de USB adaptor voor draadloos netwerk is ingeplugd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
636
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hem eruit trekken? Flauw, maar wel effectief. :P

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

In je bios het opstarten via usb uitschakelen en hij zal het weer gewoon doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
... waarom is dit fout?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is niet fout maat ik heb een minnaar :-) waarschijnlijk ben ik het een keer niet eens geweest met iemand dus ik krijg nu standaard bij elk antwoord een - :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maat = maar
capthavoc
12 jaar geleden
slimme ! had ik niet eens aan gedacht
In het opstartprogramma de usb-adaptor op handmatig opstarten zetten kan, maar dan moet je die iedere keer later opstarten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
USB apparaten en voor de wireless-adapters trekken nogal wat vermogen van je voeding. Wat er dus meestal aan de hand is, is dat je voeding het net niet kan trekken.
Je kunt dit controleren door een (of twee) usb-stick ingeplugd te hebben tijdens het opstarten, terwijl je de wireless-adapter er uit hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komt omdat je hij je usb adapter ziet als een opstart hardeschijf. Maar herkent geen informatie, dus je moet je volgorde van je boot in de bios veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding