Wie iemand hoe ik dit boot probleem kan oplossen van de HTC HD2?

Ik heb momenteel een HTC HD2 gekocht van een winkel. Alleen daar stond Android op. Dat is opzich geen probleem maar ik had steeds allerlei freezes en vast lopers en ook nog restarts dat ik het zat was en windowsmobile er op terug wilde. Momenteel is het mij gelukt om de rom er weer op te flashen maar nu kan hij nadat ik 1 keer het
(htc logo zag in beeld en het windows mobile first use scherm) de telefoon niet meer aan zetten.

Ik weet echt niets meer en ik vraag mij af wat dit kan zijn.

Want is het zo dat hij een oranje lampje hoort te geven bij het opladen??? Want als dat zo is dan doet hij dat ook al niet vanwegen hij geen oranje lampje laat zien.

Ik weet echt geen oplossing meer en ik wil heel graag deze telefoon kunnen behouden.

Weet iemand een oplossing????

Super bedankt voor jullie hulp!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Hallo, kun je de HTC nog in het drie kleuren menu opstarten? (Volumeknop down en aanzetknop (rechts) tegelijk induwen en vasthouden. Lukt dat, dan is er nog een goede mogelijkheid de telefoon aan de praat te krijgen.
Gaat dat niet meer, dan heb je naar alle waarschijnlijkheid de telefoon "gebrickt"...
Gaat het wel, dan kijk eens bij XDA developers voor een goede Windows Mobile Rom. Ik ben er niet zo onder de indruk van, want er bestaan heel veel goede Android roms.
Alleen moet je bij deze site kijken dat je een ROM kiest voor de Europese HTC (deze heeft slechts 500 mb NAND geheugen, de US-versie 1 GB) en die ROMS zijn dan aangepast aan de betreffende versie.
Mocht je niet verder komen, maar wel het drie kleuren startscherm krijgen, kan ik je wel verder op weg helpen.
Veel succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is ook een goede site:
http://android.hd2roms.com/