Is er veel verschil tussen volgende grafische kaarten: nvidia geforce 9500 gt en de nvidia geforce 250 gts

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet dat niet, vandaag, misschien morgen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je nou nog steeds geen nieuwe grafische kaart? Binnenkort kun je met de nieuwe modellen weer opnieuw beginnen... (zie je andere vragen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, ik lees net dat je al een nieuwe kaart gekocht hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@domtic: vragen staat vrij op dit forum !
Daarenboven bekijk ook eens de andere vragen en antwoorden van mij. Ik werk toch goed mee aan goeievraag.nl hé door te antwoorden en inderdaad vragen te steleln. Ik heb veel dezelfde vragen gesteld over grafische kaarten, akkoord, maar de rest van mijn vragen en antwoorden (zo'n 154) moet je ook bekijken he. Bekijk het gehele plaatje en niet zo eenzijdig !!! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze raadden me eerst aan om een extra koeling op de videokaart te plaatsen, maar de vidoekaart bleef (onaanvaardbaar) veel herrie maken. Na een kwartier had je sowieso koppijn. Toen hebben ze de kaart vervangen door een HD4770 van Radeon en die geeft bijna geen geluid. En als ik zo de reviews lees op internet, is het nog een hele goeie kaart ook (voor slechts 100 euro).
Bron: http://www.techspot.com/review/163-radeon-hd-4770/

Antwoorden (1)

De 9500GT iseen ouder model. Je kunt spellen tot 2 jaar terug zeer goed weergeven, maar met de 250 GTS zit je al bij een nieuw model van een paar maand oud.

Deze heeft een hogere resolutie, meer geheugen en volgens mij ook een hogere kloksnelheid...

Dus ja er zit veel verschil in. Ben je een 'casual-gamer' is het de 9500GT. Ben je een 'high-end-gamer' is de 250GTS toch behoorlijk beter.