Ik heb net door een computerwinkel een grafische kaart merk Nvidia GeForce GTS 250 laten installeren. Ze zouden de PC en kaart ook getest hebben.

Ik kom thuis en zet de PC heb en ondervind dat de ventilator van die grafische kaart (Geforce GTS 250) enorm veel lawaai maakt. Is dat normaal? Ik krijg er na een kwartier hoofdpijn van. Want ik ga morgen terug naar die winkel, en een nieuwe van een ander merk vragen. Is het bekend dat geforce gts 250 veel lawaai maakt???
Heb ook een voeding volgens de pc winkel moeten insteken (hebben zij ook gedaan) van 500 W.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Hier moet wat anders aan de hand zijn.

"The GTS 250's noise levels, both when idling and running a game, are some of the best we've measured in this round of tests. "

Weet je zeker dat het de deze kaart is?
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De juiste omschrijving op mijn herstelbon staat:
ENGTS250/DI/1GD3 DDR3,2xDVI-I,HDMI
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is dus een
ASUS ENGTS250 DK/DI/1GD3
AWM
14 jaar geleden
Ja, die hoort ook niet irritant te zijn: A quick word about noise: when the fan is left at Auto setting, the temperatures stay very low at idle. Yet when the card is fully loaded the noise is rather low, especially when considering the outstanding temperatures posted. Clearly there isn't any sacrificing performance for noise on the Dark Knight, even when the fan ramps up. It is audible, but it outputs a low, dull sound, not shrill at all like its ATI counterparts which tend to sound like hair dryers in your case. There is a balance to be found between noise levels and temperature performance, and ASUS seems to have found the perfect balance here. http://www.pureoverclock.com/review.php?id=779&page=15 Staat de fan op 'AUTO'?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe kan ik zien of de fan op AUTO staat?
Ik heb wel cd's meegekregen met de grafische kaart. Kan ik daarmee de fan regelen of moet ik de pc openschroeven?
Misschien hebben ze de driver nog niet geinstalleerd... ze hebben de kaart wel getest in xp, dus misschien hebben ze de cd nog niet geinstalleerd waar de drivers opstaan enzo en heeft windows ze zomaar herkent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is echt luidruchtige kaart
pc winkel medewerkers gaven het zelf toe
nooit alles geloven wat op internet staat... heb een HD4770 gekocht en is heel stil en zeer goede reviews op internet hiervan.
AWM
14 jaar geleden
Tjee, zo zie je maar, alle recensie steken de loftrompet af hoe stil die is. Nou blij dat je nu rust hebt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pc winkel medewerkers zeiden ook dat "stil" en "luid" persoonsgebonden is. De ene vind luid misschien niet luid of stil en dan niet stil... ik geraak er zelf nie meer aan uit; licht misschien aan het uur :) Je begrijpt wat ik bedoel he