Is een bevestigingsbeugel voor je harde schijf bij de ps3 ultra slim echt nodig?

De 'hard drive carry' lijkt me erg overbodig. Valt er niet een constructie te maken waarbij je niet deze nodig hebt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beter om het wel te doen. Als hij los ligt is de kans dat bij het opstarten er onbalans moment is en dat kan voor schade zorgen. Succes!

Antwoorden (1)

Als je graag een extra arde schijf in je ps3 wilt moet je een bevestegingsbeugel erbij kopen. Wanneer je dit niet doet licht je harde schijf er los in en kan je er niks mee.
Ook raad ik je zeker aan om alleen de orginele te kopen van sony, omdat veel namaak of alternatieven net niet passen.

uit eigen ervaring weet ik dat echt een carry disk nodig hebt. en de orginele.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb hem gewoon mbv een beetje plakband vastgemaakt, en hij doet het uitstekend