Welke tablet is beter???

Hey all.

Ik ben van plan een tablet pc te kopen maar ik heb geen idee welke nou heb ik wel 2 modellen waar over ik twijfel. namelijk de Acer Iscona A500 Tab of de Asus Eee Tab Transformer. nou ben ik op zoek naar een tablet waar je soepel een game op kan spelen (de Ipad is goed maar niet wat ik wil) De games die ik er op wil spelen zijn de 3D MMORPG games die voor tablet's met android 3.0 honeycomb gemaakt zijn.

iemand ideeën???

Toegevoegd na 2 minuten:
Even een paar spelling foutjes eruit halen

het moest Acer Iconia A500 Tab zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze site gaat over feiten, niet om meningen. De feiten over deze tablet (welke heeft meer geheugen, welke is sneller, welke het goedkoopst etc) kun je heel makkelijk zelf googlen. Wat je hier doet is naar een mening vragen waarom iemand de een beter vind dan de ander. Dat is een mening en geen feit waar je naar vraagt, en dus hoort deze vraag niet thuis op GoeieVraag maar op een koop vergelijkingssite.

Het beste antwoord

Ben zelf nog steeds tevreden met de asus.
Maar wil je het zelf ervaren, dan zou je beiden moeten uitproberen. Dus je kunt bij de Mediamarkt met twee gewoon kunnen spelen. Neem dan wel een micro-sd kaartje mee met wat HD-filmpjes en misschien de installatie van wat spelletjes. Dan kan je hands-on ervaren welke van de 2 je beter vindt.

De asus kan kwalitatief HD filmpjes aan qua resolutie. Maar qua performance red hij het niet. De filmpjes beginnen te haperen.
Als je ze gaat vergelijken, dan kan je diverse resolutie filmpjes meenemen en kijken wie de beste perfomance heeft.
Ik zie het meer als een eigenschap en zorg dat de filmpjes precies die resolutie hebben die mijn asus nog prima kan weergeven.

Je kunt ook wachten op betere modellen met betere hardware.