Hoe heet zo n stick die je in je pc doet om draadloos internet te krijgen vanaf je modem?

Ik heb een draadloos modem en een pc zonder internetkaart maar wil daar graag draadloos op kunnen internetten.Wat heb ik dan nodig en wat is het bereik van zo n ding?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Wireless adapter

Toegevoegd na 3 minuten:
Op deze link staan een paar van deze adapters.
Het bereik is meestal voldoende voor een normale huis.
De draadloze router is bepalend voor welke adapter je kan aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hoi werk alleen bij KPN en het heet dongel..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Marion ik bedoel eigenlijk zonder abbonement.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
c+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Dat kan ook je kan ook prepai doen.. Ook bij vodafoon
Amadea
12 jaar geleden
Ja, ook hoi Marion, lang niet gezien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben even op g.v maar weer eens
. Ik heb t druk druk druk en dalijk lekker bbq
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij bedoelt een dongel, dat werkt met mobiel internet, dat werkt bij KPN, maar bijvoorbeeld ook bij Vodafone (als je een van dat bedrijf hebt). Vraagsteller bedoelt een draadloze netwerkadapter in de vorm van een USB-Stick.
Dat heet een Wifistick. Het bereik van de wifistick is afhankelijk van de sterkte van de wifistick uitgedrukt in dBm en de sterkte van het draadloze netwerk waar contact mee gemaakt wordt.
Plaatje bij antwoord
Amadea