Waar kan ik een goed dock station kopen voor de Iphone 4 met boxen?

en wat is een goed merk>?

Toegevoegd na 7 minuten:
En wie heeft er ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (6)

bij de mediamarkt/saturn hebben ze genoeg aanbod, kijk daar eens voor jouw budget.
succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar meer kan ik er toch ook niet van maken?
Heb je een voorkeur merk?
Hoeveel mag het kosten?
Zoek je naar een klein mobiel dokje of een grote voor in de woonkamer?
Daarom geef ik het je advies om in een winkel te gaan kijken wat jouw het beste bij je wensen lijkt passen en wat het beste is voor die prijs.
En natuurlijk luisteren naar de speakers op het dockje.
Bij de lidl doen ze het ook goed. ik heb er zelf ook een gekocht met boxen en cd speler , radio voor 100€ en doet het goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb toevallig laatst een nieuwe speaker (dockingstation) gekocht voor iets van €135,- dag was er een van logitec. Dat is de beste goedkope speaker qua prijs-kwaliteit verhouding. Alles onder dit bedrag klinkt veel minder mooi en alles boven dit bedrag is meteen veel duurder. Terwijl de kwaliteit natuurlijk wel beter is, maar niet veel beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een altec lansing en ben daar erg tevreden mee.
Bose schijnt ook een erg mooi geluid te hebben.
In de Apple store heb je keuze uit verschillende merken en modellen.

In de bron vindt je nog meer keuze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn broertje had er laatst een bij de Albert Hein gekocht voor €20.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op bol.com heb ik de creative d100 gekocht, voor 50 euro. Een bluetooth speaker waar ook een aux kabel in kan.