Is dit een goede computer?

Dit zijn de specificaties:

Intel Pentium Computer
G840 Processor 2.8 Ghz
4GB DDR3 intern geheugen
3072 KM cache geheugen
500 GB interne harddisk
Asus Geforce GT 440 (1024 mb)
PCI Express X 16 (wat is dit precies?)
En Windows 7 Premium.

Het is vooral bedoeld om te multitasken en om af en toe spellen erop te spelen, zoals Starcraft etc. Is deze computer hier dan goed voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PCI Express X 16: is een insteekkaart.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Insteekkaart
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een grote review over de videokaart: http://www.geeks3d.com/20110209/asus-geforce-gt-440-review-test-opengl-direct3d-overclocking/ Maar voor games zal ik verder kijken met eentje met een snellere processor ( intel i5 / i7)
En een betere videokaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, ik ga morgen op mijn gemak alles doorlezen. Ik heb zelf een PlayStation 3, dus echt zware games speel ik daarop. Het gaat meer om RTS games en die zijn vaak niet zo heel erg zwaar, toch?
Ritsuka
12 jaar geleden
Starcraft 1 of 2? Wel een behoorlijk verschil tussen die 2 :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel 2 :P Ik ken iemand met een hele oude computer en niet zo'n goede videokaart en hij kan Starcraft 2 gewoon goed spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee starcraft ll is niet zo zwaar. Maarja het ligt eraan of je het mooi en soepel wil laten lopen...
En als je alleen RTS games speelt hoeft je PC niet al te zwaar te zijn nee..

Antwoorden (1)

Starcraft ken ik niet. Als het geen zware game is gaat het wel. Als je echt meerdere game's op 1 pc teglijk wilt, of games met hoge graphics zou ik iets anders nemen