Kan ik de Microsoft Surface RT ook in een daadwerkelijke winkel kopen in Duitsland?

Ik ben op zoek naar een fysieke winkel (een winkel met een winkelpand) om de Microsoft Surface RT te kopen. Is er een winkel in Duitsland (of Nederland) die de Surface RT verkoopt?

PS ik weet dat hij online verkocht wordt, maar ik wil hem het liefst in een echte winkel kopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de versie met toetsenbord in cover wilt kopen: in Duitsland hebben ze een Qwertz toetsenbord. Software matig is dat aan te passen maar de knoppen zelf natuurlijk niet.

Het beste antwoord

MediaMarkt en Saturn verkopen ze het.
Maar in Duitsland als het goed is, in Nederland komt het nog wat later.