hoe kan je een ´gewone´ mp3-speler gebruiken op een imac?

een maat van mij heeft een imac gekocht, maar kan haar gewone mp3-speler er niet mee gebruiken.
zelf ben ik ubuntu gebruiker, dus weet ik (nog) niet zo veel van apple(ga wel een appeltje kopen).
als je hem aansluit, staat hij dan onder /media in de terminal?
zo is het wel bij ubuntu, en de terminalvensters van ubuntu en apple zijn vrijwel hetzelfde.
ik heb met de terminal van ubuntu leren werken op een apple, dus vandaar.
diegene waar ik het voor wil weten, is laten we zeggen een beetje digibeet, dus die kan ik niet even vragen om het terminalvenster te openen.
dus, hoe doe ik het?
en is er een manier om die mp3-speler in een muziekprogramma te krijgen, zoals itunes?
het enige wat ik nu weet, is dat et het niet doet, heb het niet zelf gezien, maar als ik de oplossing weet, lukt het me wel om het op te lossen.
ik hoop dat het kan.
alvast bedankt voor de antwoorden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Misschien zijn er geen drivers voor de iMac, dan heeft ze gewoon pech.