HP Laserjet 1320tn print halve pagina's, hoe los ik dit op?

Goedenmiddag,
Ik heb dus een HP Laserjet 1320TN, die verder prima printte. Tot afgelopen week, volgens mij viel de stroom even uit van mijn docking station, want internet viel even weg en ook de laptop sprong over op accustroom ipv netstroom.

Op dat moment had ik nog wel een printopdracht, die dus onderbroken werd.

Toen de stroom weer aanwezig was, heb ik de pagina er uit moeten trekken. Ik heb geprobeerd te resetten, maar geen resetfunctie gevonden. Opnieuw een printopdracht uitgevoerd, maar er wordt geen hele pagina afgedrukt.
De print vindt wel plaats, maar tot halverwege.

Heeft iemand de gouden tip voor mij?

Met vriendelijke groet
Tias

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De koude reset functie zou je moeten kunnen vinden door de printer helemaal uit te zetten. Vervolgens hou je de knop met het vinkje ingedrukt en zet je de printer aan.
Na een tijdje zouden alle lampjes aan moeten gaan. Laat op dat moment de knop met het vinkje los. Scroll in het printer menu helemaal omlaag naar "Cold Reset"(koude reset) en kies deze.
Dit zou alle instellingen terug moeten zetten naar de beginstand (papier formaat, netwerk instellingen etc etc)

Ik hoop dat het helpt!

Toegevoegd na 3 minuten:
Lukt dit niet dan kan je eens proberen de printer van je systeem te verwijderen (in configuratiescherm naar printers, dan rechtsklikken en apparaat verwijderen kiezen)
Vervolgens de driver ophalen bij HP (www.hp.com en dan drivers kiezen en je printer model opzoeken)
Vervolgens de printerdriver installeren die je hebt gedownload en de printer opnieuw daarmee installeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
top! het werkte! dankjewel!