Welke laptop van onderstaande 2 is beter voor multitasking (Youtube, videobewerking, photoshop, MSN, algemene dingen), snelheid, etc?

Keuze uit onderstaande:

http://nl.computers.toshiba-europe.com/innovation/product/Satellite-C670-12X/1108577/toshibaShop/false/#0

of

http://www.dixons.nl/toshiba-satellite-c660-1qz-i5-2410m.html

Ik heb totaal geen computerkennis omtrent dat :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dat maakt heel weinig of niets uit. In elk geval zo weinig dat je het verschil niet gaat merken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+Het is in principe dezelfde laptop, ik kan zo snel geen verschil vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HDD is bij de een iets groter 500GB vs 750GB
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt.
@Ejseiwesein: ik weet niet hoe duur die eerste is. Als het niet zo veel scheelt, zou ik de tweede nemen, want zoals meneer tomaat al zegt heb je bij de tweede iets meer opslagruimte. Dit heeft trouwens niks te maken met multitasking!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, het is zeker een goede laptop voor die functies. Die 8GB RAM ga jij echt niet helemaal gebruiken. Maar beter te veel dan te weinig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet gaan voor degene met meer pixels, die van de toshiba site, elke pixel is er een bij video/fotobewerking.