Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben op een cd gaan staan en kan het spel (RTC3) nu niet meer spelen. Weet iemand een marnier om RTC3 weer te kunnen spelen?

Hoi ik heb een week geleden een spel gekocht (rollercoaster tycoon 3) nu ben ik op het hoesje gaan staan en daarbij is de cd gebroken. en kan ik RTC 3 niet meer opstarten. Voor een heleboel anderen programma's gebruik ik daemon tools lite zodat ik niet steeds de cd hoef te verwisselen. weet iemand waar waar ik zoon bestand voor daemon tools kan vinden?

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
577

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ga ervan uit dat je het spel al wel geïnstalleerd hebt?

Zo ja dan moet je hier de juiste versie downloaden. http://www.freeinfosociety.com/site.php?postnum=960 Ik denk 1.3 als je hem pas gekocht hebt.

Die crack moet kopieren op de plek waar de orginele bestanden staan en dan vervangen kiezen.

De orginele bestanden staan dan ergens hier: c/programfiles/rollercoastertycoon/... zoiets. (Je kunt ook rechts op de snelkoppeling van het spel klikken en bestandslocatie openen kiezen en dan daar plakken en vervangen.)

En dan kun je spelen zonder CD.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding