Mijn Beeld knippert soms zwart, soms als ik een spel speel en soms als ik een site open hoe komt dit en hoe kan ik dit verhelpen??

soms ga zit ik op facebook en open ik een andere site bijv met forums en dan knippert ie heel erg lang zwart op die site alsof ie m niet kan laden. ik heb gaar geen verstand van computers dus ff een makkelijk uitleg dank ^^

Toegevoegd na 20 uur:
ik denk niet dat hij kapot is want anders zou hij wel bij alle sites en alle spellen knipperen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik ha dat eerst ook dan gaat het scherm op zwart daarna zie je de site weer en dat een paar keer.. Ook bleef hij wel eens op zwart hangen en dan moest ik hem herstarten.. Een echte oplossing heb ik hier niet voor gevonden en heb ook de monitor weg moeten gooien.. Volgens mij was hij gewoon kapot(door ouderdom)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk even of alle kabels er goed in zitten
Het kan zijn dat de kabels van je monitor(beeldscherm) er niet goed in zit