Waarom staan er strepen op het beeldscherm bij dichtklappen laptop?

Als ik mijn laptop dicht en open klap, komen er allemaal horizontale strepen op het scherm te staan. Hoe is dit op te lossen? (HP)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
1K

Antwoorden (1)

Klinkt als een hardwarefout waarbij er wat mis is met de connectie tussen het scherm en het overige deel, of een defect aan het scherm. Dit is niet zomaar op te lossen en vergt waarschijnlijk een reparatie door de fabrikant of een repaircenter. Als je nog garantie hebt zou ik even bellen met HP of met de winkel waar je hem vandaan hebt om de garantie te claimen.