hoeveel ?? spel computers zijn er in totaal uitgebracht in der loop der jaren

en dan bedoel ik de bekende maar ook de onbekende of die alleen in het buitenland uit kwamen en het jaartal dat ze allemaal uit kwamen alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Name Release date Manufacturer Type Generation
Magnavox Odyssey 1972 Magnavox console 1
Coleco Telstar 1976 Coleco Dedicated 1
Fairchild Channel F / Video Entertainment System (VES) 1976 Fairchild console 2
Channel F System II 1979 Fairchild console 2
Philips Odyssey 1976 Philips console 1
Pong 1976 Atari Inc. Arcade 1
RCA Studio II 1976 RCA console 2
Atari 2600 / Atari Video Computer System (VCS) / Sears Video Arcade 1977 Atari Inc. console 2
Atari 2600 Jr. 1986 Atari Inc. console 2
Atari 2700 / Atari Remote Control VCS canceled Atari Inc console 2
Atari 2800 / Sears Video Arcade II (Japan Only) 1983 Atari, Inc console 2
Coleco Gemini (Atari 2600 hardware clone) ~1982 Coleco console 2
TV Boy 1992[1] Akor handheld
TV Boy 2 1995[2] Akor handheld
Super TV-Boy 1995 Akor handheld
Bally Astrocade 1977 Midway console 2

Er staat een hele was lijst met alle consoles ooit uitgebracht bij de link :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank u wel voor u reactie een +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje :)