Hoe kan je het beste in de volle zon met je laptop werken?

Bv een film zien of gewoon werken op je laptop als de zon schijnt en je wil buiten zitten. Een zonnebril helpt niet. Bestaan er speciale schermen voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Bij de supermarkt e en bananendoos halen, en die doos op zijn kant op tafel, de laptop daarin! Ziet er niet uit, maar werkt wel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Een parasol kan weleens uitkomst bieden....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eigenlijk gewoon niet
zoek toch maar de schaduw op
wat je op al die mooie reclames zit zoals vissen en computeren tegelijk is eigenlijk een fabeltje.
capthavoc
12 jaar geleden
Wanneer je de kleur balans verandert word het beeld wat zichtbaarder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een spraakprogramma, dit werkt overal, want alles wordt voorgelezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou inderdaad bij een parasol zitten, het is slecht om tegen de zon in te kijken aangezien dit niet goed is voor je ogen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt bij de instellingen de tekst wit maken en het scherm zwart, dat zorgt voor een helder scherm, ik weet niet precies hoe je het moet doen dus kun je beter ff youtuben :) succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker genieten van het zonnetje.
Vroeger toen er nog geen laptops waren hadden de mensen dit probleem toch ook niet??
Ga gezellig een spelletje spelen, wel zo leuk voor ander ook.
Een alternatief is een deken over je hoofd trekken.haha