Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik een NVIDIA GeForce 3D Vision Kit koop heb ik dan een kit om 3D te kunnen gamen of heb ik dan ook een ander beeldscherm nodig? of zo?

dus zit er in die kit alles om 3d te kunnen gamen of niet? en wat moet er dan nog bij??

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
507

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je hebt een monitor nodig die 3D weer kan geven. Deze zit waarschijnlijk niet in die kit en kost ook wat..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kunnen alle modernere monitors dit niet standaard?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeer zeker NIET.
Zoals mike al zegt moet je scherm het aankunnen. Dat houdt in dat hij 120hz verversingssnelheid aankan. De meeste monitoren kunnen dat niet. Zo'n scherm is dan ook behoorlijk duur.

Als ik jou was zou ik goed nadenken voordat je 3D gaat kopen. Het kost erg veel en je zult ook een erg goeie videokaart moeten hebben want spellen draaien veel zwaarder.

Let dus ook op de videokaart. Die kunnen het lang niet altijd aan en hebben soms heel de 3D functie niet (vooral Radeon kaarten)

Ook is 3D niet zo spectaculair en geweldig als iedereen denkt. Je word er niet goed van om in 3D te gamen. Gaat minder fijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding