Kan je LaserJet cartridges niet uitlijnen?

Ik heb in ieder geval niet die keuze op mijn HP LaserJet CP1515n en het lijkt toch echt hard nodig te zijn (Magenta 'verschuift' 1mm).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.6K

Het beste antwoord

Laserprinters kunnen niet uitgelijnd worden, daar zit geen hardware matige mechanisme in.

Wat zou kunnen zijn is dat de toner van een van de kleuren niet helemaal meer gevuld is. Het antwoord van escape kan ook het geval zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij zou nog vol genoeg moeten zijn maar ik heb maar een nieuwe toner besteld, daarmee zal het hopelijk opgelost zijn.

Andere antwoorden (1)

Volgens het HP supportforum kan dit opgelost worden met nieuwe drivers. (Hier gaat het om een CP1518, maar die zijn bijna identiek)
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft helaas niet geholpen, toch bedankt!