Welke processor is beter? Zie uitleg

Ik zie 2 laptops met 2 verschillende processors, namelijk:
- AMD Dual Core A4 - 3300M (1,9 Ghz in turbo modus tot maximaal 2,5 GHz, 2 MB L2 Cache)

- Intel Core i5 480M 2.66 GHz

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (6)

schijnt dat de Intel Core I5 sneller is, even de bron lezen, wellicht dat je daar je antwoord kan vinden.

gr. dj

Toegevoegd na 2 minuten:
ik had nog een bron gevonden voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt eraan wat je ermee wilt. zakelijk gebruik of voor gamen.
gamen zijn amd heel goed i5 is over algemeen wel goed alleen ligt meestal net iets achter op de amd op gamegebied
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten eerste is dat AMD=gaming een oud verhaal vandaag de dag is dat Intel en ten tweede is het maar net welke proc je pakt. Een oude of zwakke Intel is toch weer langzamer dan een nieuwe/snelle AMD of andersom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er klopt wel een ding aan die logica.. als je de snelste amd koopt of snelste intel.. met die amd kan je er nog wat games bijkopen.. amd is bang for the buck
intel is snel gaan en branden in je portomonee..
zoals hij al zegt ligt intel achter op het game gebied
ik denk dat de amb wel beter is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Intel is veel sneller. Zoek ze maar op in de bron intel=41e en AMD=192e in de lijst.

Toegevoegd na 5 uur:
Kan IEMAND mij een pagina/benchmark/test tonen waaruit blijkt dat Intel op DIT moment slechter is dan AMD in gaming?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou de minnaar even kunnen uitleggen wat er feitelijk onjuist is aan dit antwoord?
Ik zou echt voor de Intel gaan, tenzij je gamed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
persoonlijk vind ik intel beter.
Maar ligt geheel aan wat je ermee wilt