Draadloze monitorverbinding: bestaat dit al?

Ik zou graag mijn computermonitor draadloos willen verbinden met mijn desktop pc. Weet iemand of dit al bestaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het bestaat en ik zeg:niet doen. Allemaal gedoe om niks ook die zender en ontvanger moeten ook ergens staan. Kans op verbindings problemen, storing en sowieso bijna altijd een mindere kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappig plaatje, MrTomaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje spongebob :P

Andere antwoorden (2)

natuurlijk google maar eens op draadloos....( het type aansluiting wat je gebruik, zoals VGA, HDMI ) je vind genoeg. maar let wel op dat dit vaak vertraging in je beeld op levert ( niet meer synchroon lopen met je geluid )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaat zoiets als remote console(monitor, keyboard, muis) via het utp/tcpip netwerk, het zal mij niet verbazen als dat ook via Wifi werkt.