Kan mijn laptop nog gemaakt worden?

Het beeldscherm van mijn laptop gaat langzaamaan stuk; de twee delen gaan namelijk uit elkaar, zodat je zeg maar de binnenkant van het frame kan zien. Het gebied zit rond het punt waar het beeldscherm omheen draait. Het is een Dell studio 1735. Weet iemand of ik dit kan laten maken of is het niet meer te verhelpen?

Toegevoegd na 43 minuten:
Even een fotootje van de schade.

Toegevoegd na 1 dag:
Weet iemand misschien ook hoeveel het kost om het te laten repareren?

Toegevoegd na 1 dag:
Weet iemand misschien ook hoeveel het kost om het te laten repareren?

Toegevoegd na 1 dag:
Weet iemand misschien ook hoeveel het kost om het te laten repareren?

Toegevoegd na 1 dag:
Weet iemand misschien ook hoeveel het kost om het te laten repareren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
ronron1212
12 jaar geleden
Repareren zal je veel geld kosten dus laat hem zachtjes overlijden en zet je belangrijke bestanden snel op een stick en koop een nieuwe laptop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang het beeldscherm zelf nog werkt en alleen de klep los gaat is er weinig aan de hand.
misschien kan je de beide helften weer in elkaar klikken, het is zonder foto moeilijk in te schatten wat er aan de hand is.
Pas wel op dat de elektrische verbindingen tussen laptop en scherm niet stuk getrokken kunnen worden.
Gewoon voorzichtig zijn en het scherm zo min mogelijk open en dicht doen is voorlopig het beste.

Antwoorden (1)

Zolang het beeldscherm zelf nog werkt en alleen de klep los gaat is er weinig aan de hand.
misschien kan je de beide helften weer in elkaar klikken, het is zonder foto moeilijk in te schatten wat er aan de hand is.
Pas wel op dat de elektrische verbindingen tussen laptop en scherm niet stuk getrokken kunnen worden.
Gewoon voorzichtig zijn en het scherm zo min mogelijk open en dicht doen is voorlopig het beste.

Toegevoegd na 1 dag:
Reparatie zonder garantie kost het standaard uurbedrag plus onderdelen.
Waarschijnlijk geen onderdelen maar wel uurtarief:
reken op zo'n 100 euro.
Beter is: leren leven met gespleten scherm, alles werkt nog, ziet er alleen gammel uit, plakbandje erover, voorzichtig behandelen, over een tijdje was je toch al aan een nieuwe toe, maak voor de zekerheid reserve kopie van belangrijke bestanden.
Deze laptop kan nog best lang meegaan, uiterlijk is niet belangrijk.