Hoe komt het dat al mijn telefoonfilmpjes op de geheugenkaart ineens verdwenen zijn?

Eerst veranderden ze van avi naar ati bestanden.daarna was alles weg en was het 4gb micro flash kaartje "leeg".Ik kwam er achter dat het geen virus was.met een recovery programma zijn40% van de filmpjes boven water gehaald op een voor de computer schijnbaar leeg kaartje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

had ook dat alles er opeens van geheugenkaart af was. Maar dat komt volgens mij doordat je de geheugenkaart waarschijnlijk er zo hebt uitgehaald en dan mogelijk beschadigd is. Je moet dan eerst op je telefoon de sd kaart ontkoppelen (bij mijn mobiel tenminste).