Bij het verwijderen van mijn externe harde schijf geeft hij niet aan dat ik hem kan verwijderen.Bij een USBstick wel hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows probleempje? Dat besturingssysteem gaat zo k*&#~n om met randapparatuur. Ik word er ook gek van. Negeer dat gezanik, just plug in en plug out.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je zeer zeker dat je bij "hardware veilig verwijderen" de juiste aanklikt?

Antwoorden (2)

Dit zou je misschien kunnen verhelpen door met je rechtste muisklik te klikken op je HD in de verkenner. Kies de optie die helemaal vanonder staat. In een van die tabbladen zul je snelle verwijdering en normale verwijdering of iets dergelijks kunnen kiezen met uitleg tussen de verschillen van de twee.

Het zou kunnen dat je HD de optie heeft dat de HD minder presteert, maar je hem niet veilig hoeft te verwijderen omdat deze een functie gebruikt, waardoor je hem gewoon mag uittrekken van de USB-poort.

Toegevoegd na 27 minuten:
Ik bedoel hetzelfde als de persoon hieronder. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een USB opslagmedium kan geoptimaliseerd zijn voor snelle verwijdering (gebruikt dan geen cache) of voor optimale prestaties (gebruikt cache). In het laatste geval is "veilige verwijdering" noodzakelijk om ervoor te zorgen dat alle gegevens op het medium daadwerkelijk zijn bijgewerkt. Dus niet meer in het cache-geheugen staan.

De instellingen zijn op te vragen met eigenschappen (venster: beleidsinstellingen)