Hoe lang duurt het als je 11500 liedjes moet kopieren van je computer naar je externe HDD

dus gewoon dat alle liedjes ook op mijn externe HDD staan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

ligt aan de grootte van de liedjes, snelheid van je PC en snelheid van je HDD (rpm), maar reken maar op zeer lang!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad zoals bovengenoemd afhankelijk van hoe je hem aansluit (usb/sub2.0/firewire) hoe snel je hd is hoe snel je pc is.

Maar om toch een antwoord te geven een gemiddelde muziekfile (5mb) een usb 2.0 en een schijf met 480 mbit schrijfsnelheid) (60 mb/sec) komt het neer op:

11500*5/60/60=16 min in de meest ideale situatie. Helaas zal je die nooit halen en mag je rekenen op een uur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt aan de grootte van de liedjes, de snelheid van de USB en de externe harddisk!
Succes