Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doet mijn computer zo? Zie uitleg

Uitleg: ik start een programma op en hij doet gewoon naar behoren. Maar als ik dit programma even aan heb dan valt mijn beeldscherm uit en mijn computer reageerd op geen enkele toets meer die ik in druk. Ik moet daardoor mijn pc heletijd uit drukken wat slecht is. Programma is mcedit. Iemand enige idee? Dank u

Toegevoegd na 10 uur:
het gebeurt alleen bij dit programma , besturingssysteem: windows xp en ik heb ook windows professional

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
533
Kimath
12 jaar geleden
gebeurt het alleen bij dat programma? of ook tijdens andere dingen?
wat voor besturingssysteem heb je?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mogelijk een beschadiging in het programma, of het programma niet goed geïnstalleerd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Mogelijk is ook dat de schijf waarop het programma is geïnstalleerd bijna vol is. Ook dan kan de pc ineens heel raar reageren. Te weinig geheugen om het programma te kunnen laten draaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

zo te lezen is het dusen game editor ?
dat vreet geheugen denk ik maar omdat je videokaart uitvalt denk ik ook dat je videokaart dit niet aan kan
heb je wellicht een beta versie daar las ik ook iets over
misschien moet je even kijken of je de juiste driver voor je videokaart hebt maar ik vrees dat het toch een te zwaar proggie is
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding