Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je (gratis) makkelijk alle verkrijgbare videokaarten vergelijken?

In het blad CHIP heb je maandelijks een overzicht waar alle verkrijgbare videokaarten worden vergeleken, op diverse prestaties, cijfers, specificaties en prijs.

Is zoiets ergens online te vinden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
759

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik hoop dat onderstaande site je verder helpt, ik maak er zelf regelmatig gebruik van voordat ik een bepaalde aankoop doe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik kijk altijd op toms hardware, deze site is altijd up to date.

Toegevoegd na 2 minuten:
Heb nog wel een leuke site met wat info, van alles wat.
Is van een vriend van me.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt, maar ik zie hier niet echt tabellen. Wat ik zoek is een beetje consumentenbond stijl.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet ook naar de scores kijken.
3dmark06 is een test die de kaart test op zijn kunnen en snelheid. Des te meer punten een kaart haalt des te sneller hij is. Deze testpunten zijn belangrijker als consumentenbond testjes. Die testen dit soort dingen op verkeerde basis. http://www.tomshardware.com/charts/gaming-graphics-charts-2009/3DMark06-v1.1.0-3DMark-Score,1195.html In deze link staat de kaart die jij in gedachten had om te kopen, je ziet dat er bergen aan kaarten zijn die al weer een hogere score hebben omdat de 9800GT al weer een wat oudere kaart is.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding