Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind je in nederland nog zo een doorzichtige PC behuizing?

Ik zit overal te zoeken naar zo een PC behuizing die doorzichtig is met neon lichten enz waar kan je dat vinden of bestellen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op de Zwarte Markt in Beverwijk zitten ook een aantal computerzaakjes die ze verkopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal vergeten

Andere antwoorden (5)

Ik zelf heb een Antec 900. Die zijn voor zover ik weet bij elke betere computerzaak te koop.

http://matthewmckinney.files.wordpress.com/2008/09/antec900.jpg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je van het "Ebayen" bent, maar daar staat wel een hele mooie op, uit Duitsland weliswaar, mar denk dat ze die wel bezorgen naar Nederland.

Scheelt je zoeken, en wordt thuis geleverd :)

(ik ben gek op Ebay, koop er best veel, en nooit problemen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wees creatief en maak een kast van plexiglas ect.
Alhoewel dat wel lastig word..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Dragon computers in Kerkrade hebben ze een redelijk aanbod. Verder kun je bv. op Google "plexiglas behuizing" intikken en dan zie je als resultaat dat er voldoende is te vinden. Succes ermee.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ook Antec heeft een redelijk aanbod. Kijk op www.antec.com (of onderstaande link)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi feyenoord100,

de HCC 6500 ig heeft lang geleden zelf een transparante PC kast van plexiglas gebouwd.

dus geen opengewerkte stalen kast met 'ramen' maar een volledige plexiglas kast.
het nadeel is wel dat je de bedrading heel netjes moet leggen, want je ziet alles.
een ander nadeel is, dat de kast heel makkelijk beschadigd.

het doel was/is om op beurzen en andere bijeenkomsten het inwendige van een PC te kunnen laten zien.

met glasfibers werden de diverse onderdelen aangewezen, in een parallel lopende powerpoint demo werd uitleg gegeven over de diverse onderdelen, die tegelijkertijd met fiberglas werden aangelicht. een leuk geheel, maar nu geheel uit de tijd.

dus zelf bouwen, het kan maar is moeilijk om het echt netjes te doen.
wees ook bedacht op statische elektrische ontladingen.

veel suc6
groeten, Dré
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding