Kun je een firewire deloaden?

Op school zegt iemand telkens als er een probleem is met een computer dat je eerst de firewire moet deloaden. Maar kan dat wel?

Toegevoegd na 1 week:
IK BEDOEL NIET DOWNLOADEN MAAR DELOADEN

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Firmware downloaden of firewall uitzetten. Vraag nog eens goed wat die persoon precies bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik lees nu pas deloaden... dat klinkt inderdaad eerder naar een firewall.

Het beste antwoord

Een firewire downloaden lukt niet, maar een firmware wel. Klinkt bijna hetzelfde, is toch heel wat anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Firewire is een piepklein stukje hardware,namelijk een connector.(1394 connection) Vanaf Windows ME werd het mogelijk om met een firewire kabeltje 2 pc's ,welke beiden zo'n connector bezitten aan elkaar te koppelen,om bijvoorbeeld (sneller) bestanden over te zetten. Desktop een normale connector,laptops een mini-connector. Vereiste is dat beide systemen hetzelfde is/was.De te behalen snelheid kon maximaal 400..Mbps. Door het geven van een Dos commando
ipconfig /all was dan te lezen of de verbinding in orde werd bevonden en met rode letters aangegeven.U zult begrijpen,dat dit dus niet is te downloaden.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je mogelijk niet een Firewall? Deze is inderdaad vaak oorzaak van problemen en kan je bijna altijd (tijdelijk of definitief) uitschakelen onder windows of onder de antivirus software. Uitschakelen geeft alleen ook risico's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En kans dat je het alleen kunt als je beheerder bent.